خط تولید غذای خشک انواع حیوانات

خرید خط تولید غذای خشک و تشویقی سگ و گربه

خط تولید غذای خشک و تشویقی سگ و گربه دو دستگاه کاملا مجزا از هم هستند و با خرید هر کدام می توانید محصول متفاوتی را تولید نمایید. قبل از وارد شدن غذای حیوانات خانگی به صورت امروزی در عرضه بازار و تجارت، سگها وگربه های زیادی از باقی ماندۀ غذای انسانها مصرف میکردند. این روند تا سال ۲۰۰۷ پس از مرگ و میر صدها سگ و گربه بر اثر خوردن مواد غذایی آلوده به ملامین ادامه داشت.

بعد از آن، بیشتر صاحبان حیوانات خانگی خوراک حیوانات را در خانه درست می کردند تا بدانند چه چیزی در رژیم غذایی آنها لازم است. همانطور که می دانید، این روش قابل قبولی برای تغذیه حیوانات به شمار می رود اما در اصل برخی از غذاهای انسانی برای خوراک گربه و سگ مناسب نیستند. پس باید قبل از درست کردن غذای انسانی برای حیوان خود، باید به این نکته توجه کرد که کدام غذاها برای خوردن حیوان خانگی مناسب و ایمن است و سلامت حیوان را به خطر نمی اندازد.

خرید خط تولید غذای خشک و تشویقی سگ و گربه

برای خرید خط تولید غذای خشک و تشویقی سگ و گربه، باید دانست که قیمت خط تولید خوراک خشک و تشویقی سگ و گربه با هم متفاوت بوده و برای خرید هر کدام باید فضای خاصی در نظر گرفت. دو نکتۀ مهم در نگهداری سگ و گربه، توجه به بهداشت و خوراک آنها می باشد.

بهترین نوع خوراک برای حیواناتی مانند سگ و گربه غذای پلت شده است. چرا که این نوع غذا، علاوه بر اینکه املاح معدنی و کالری و پروتئین مناسب و با کیفیت دارد، از نظر رعایت بهداشت هم قابل قبول بوده و تمامی مراحل توسط دستگاه انجام می شود.

قبل از راه اندازی کارخانه تولید غذای خشک و تشویقی سگ و گربه بهتر است، بدانید چه ماشین آلاتی برای شروع کار نیاز است، راه اندازی خطوط تولید غذای خشک سگ و گربه باعث به وجود آمدن کسب و کارهای جدید و اشتغال زایی بیشتر در کشور می شود.

اما بهتر است بدانید، از دلایلی که باعث شده سرمایه داران زیادی به این بخش روی بیاورند، سود دهی بالا و ممنوعیت واردات انواع مواد خوراکی حیوانات به کشور می باشد.

خرید خط تولید غذای خشک و تشویقی سگ و گربه

قیمت خرید خط تولید غذای خشک و تشویقی سگ و گربه، بسته به نوع و مدل ماشین آلات به کار رفته در خط تولید متغیر است. این دستگاه ها معمولا از کشورهای مختلف خریداری شده و بر حسب تکنولوژی و متریال، کیفیت های متنوعی دارند.

لازم به ذکر است، ماشین آلات خریداری شده هرچه از نظر فنی و تکنولوژی پیشرفته تر و از لحاظ برند معروفتر باشند قیمت گرانتری خواهند داشت. تنوع در انواع و مدل و برند و حتی قیمت ها باعث شده که انتخاب برای خریداران سخت شود. بنابراین باید، قبل از اقدام به راه اندازی خط تولید موارد زیر را در نظر داشت:

  • مواد اولیه تولید غذا و Formulation
  • برند و نوع ماشین آلات
  • نژاد، وزن و سن حیوان
  • مکان و فضای راه اندازی کارگاه
  • مدل و تکنولوژی دستگاه
  • هزینه در نظر گرفته شده
  • طراحی و بسته بندی
  • بازاریابی و فروش محصولات

شایان ذکر است، راه اندازی خط تولید غذای خشک و تشویقی سگ و گربه مزایایی دارد.  از جمله این مزایا که اهمیت فراوانی دارد، قابل سفارشی بودن آن می باشد، این مزیت در امر تولید باعث می شود که خریدار یا خریداران بتوانند با توجه به فضا و بودجه ای که در اختیار دارند، دستگاه های مورد نیاز خود را خریداری کنند. همچنین آنها می توانند در این خط تولید از چند مدل و چند برند مختلف استفاده کرده و خط تولید خود را راه اندازی نمایند.

در طراحی و بسته بندی غذای خشک و تشویقی سگ و گربه توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که بر اساس مقررات جدید باید روی بسته ها برچسب معرفی محصول وجود داشته باشد و اطلاعات مهم مانند: نام محصول، وزن خالص، نام و آدرس کارخانه سازنده، لیست مواد تشکیل دهنده و غیره روی آن درج شده باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *