خرید دستگاه تولید غذای سگ و گربه

خرید دستگاه تولید انواع غذای سگ بصورت اقساطی

چگونه دستگاه تولید غذای سگ را با کمترین قیمت خریداری نماییم؟ چطور با فروش غذای سگ و گربه تولید شده سود زیادی ببریم؟ گلوله های غذای سگ ترکیبی از انواع مختلف از مواد مغذی است برای رشد حیواناتی چون سگ و گربه بسیار مهم است. دستگاه تولید غذای سگ و یا دستگاه اکسترودر که مواد خام پروتئینیرا به گلوله های استاندارد مناسب برای مصرف بهتر حیوانات تبدیل می کند و باعث سهولت در مصرف غذای این حیوانات می شود.

خاصیت اصلی این غذا ها قابلیت هضم و طعم خوش آنها است. بیشتر کشاورزان و بازرگانان با توجه به بازار بزرگ، وقت و پول خود را برای شروع کار تولید غذای سگ وگربه صرف می کنند چون تجربه ی کار با این حیوانات نسان داده است که اینکار چقدر سود آور است.

مواد اولیه تولید غذای سگ شامل موادی چون ذرت، گندم، لوبیای سویا، گوشت، مرغ، صیفی جات و سبزیجات است. گلوله های غذای به یک جز اضافی رطوبت نیاز دارند که با وارد کردن بخار یا ملاس به مخلوط حاصل می شود که این کار توسط دستگاهی به نام اکسترودر انجام می شود که هضم آنرا برای حیوانات راحت تر می کند.

با توجه به اینکه سگ و گربه ها همه از نظر تغذیه ای نیازهای متنوعی دارند، ترکیب غذای براساس نوع حیوان متفاوت خواهد بود. تنها مسئله ی مهم این می باشد که غذا باید غنی از انرژی، پروتئین و فیبر باشد.

خرید دستگاه تولید انواع غذای سگ

راه اندازی کارخانه فرآوری غذای حیوانات می تواند گلوله های خوراکی با کیفیت بالا برای رشد سگ ایجاد کند.

تولید غذای سگ

برای تولید غذای هر حیوانی از دما متفاوتی استفاده می شود که باعث حفظ ارزش غذایی و کیفیت غذای پلت شده می شود و علاوه بر این باعث تصفیه آن غذا عاری از هر گونه ناخالصی ها می شود.

در مقایسه با غذای سنتی، محصولات غذایی سگ که به وسیله ماشین آلات اکسترودر و خط تولید آن تولید می شود دارای مزایای بیشتری دارند، از جمله آنها می توان به استفاده از مواد مغذی و سودآوری اشاره کرد.

این ماده نه تنها باعث کاهش هدر رفتن غذا می شود بلکه به راحتی قابلیت ذخیره در انبار با ماندگاری بالا دارد و مزیت دوم آن، استفاده از این غذا بیشتر و به طور گسترده توسط حیوانات ترجیح داده می شود.

تجهیزات کامل کارخانه تولید غذا سگ و گربه

ایجاد خط تولید غذای سگ کاری نسبتا پرهزینه محسوب می شود و نیازمند سرمایه گذاری کلانی در این حوزه است اما نسبت برگشت پول در مقایسه با سرمایه گذاری که انجام می شود که در کمترین زمان ممکن اتفاق می افتد چون این کار جدیدی است که در ایران خوشبختانه تعداد تولید کنندگان کمتری داریم و می توانیم با تولید غذای حیوانات، سود بسیار خوبی از بازار تشنه بدست آوریم.

خرید دستگاه تولید انواع غذای سگ

برای راه اندازی خط تولید غذای سگ فقط به دستگاه اکسترودر نیزا نداریم بلکه به مجموعه ای از ماشین آلات نیاز داریم که بتواند به تولید بهتر محصولمان کمک نماید. این ماشین آلات شامل ماشین های زیر است:

  1. دستگاه خرد کن
  2. دستگاه چرخ گوشت
  3. دستگاه اکسترودر
  4. دستگاه خنک کننده
  5. دستگاه خشک کن
  6. دستگاه طعم زن
  7. خنک کننده گلوله
  8. نوار نقاله تسمه ای
  9. تجهیزات کیسه گذاری

برای تولید غذای سگ نیاز است ابتدا مواد خام پروتئینی خرد شوند و سپس در دستگاهی به نام چرخ گوشت، چرخ شوند تا مواد کاملا ریز شوند سپس اینکار را چندین مرتبه انجام میدهیم و سپس برای مخلوط کردن این مواد با مواد دیگر باید در درون دستگاهی به نام میکسر ریخته شوند تا کاملا مواد با یکدیگر مخلوط شوند.

بعداز مخلوط شدن مواد باید در دستگاه اکسترودر قرار بگیرند تا بصورت گلوله های شکلی در بیایند. مواد اولیه در دستگاه اکسترودر توسط عناصر مختلفی از جمله دما و فشار بالا و همچنین بخار قرار می گیرند تا کاملا فشرده سازی مواد چرخ شده به تولید گلوله ها منجر شود.

مخلوط فرآوری شده در آن مرحله از سوراخهای قالب عبور داده می شود و در این فرآیند اکستروژن به اندازه ی مورد نظر توسط چاقوی تمام اتوماتیک که انتهای دستگاه طراحی شده است بردیده خواهند شد.

سپس مواد در خط خنک کننده ای قرار می گیرند که بوسیله فن هایی که تهویه شده اند خنک می شوند و در مرحله بعد در دستگاه خشک کن نوار نقاله ای قرار می گیرند تا کامل خشک شوند سپس وارد دستگاه طعم دهنده می شوند تا طعم های دلخواه به آنها زده شود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *