خرید دستگاه تولید غذای خشک گربه

خرید دستگاه تولید غذای خشک گربه با تخفیف ویژه

دستگاه تولید غذای خشک گربه چطور کار می کند؟ آیا خرید دستگاه تولید غذای گربه پر بازده است؟ غذای خشک گربه چگونه تولید می شود؟ غذای حیوانات خانگی غذایی مخصوص حیوانات خانگی اهلی مانند سگ و گربه است که با توجه به نیازهای غذایی و اساسی آنها تهیه و تولید می شود.

در جهان حدود ۳۰۰ تولید کننده بزرگ تولید غذای حیوانات خانگی و غذای گربه وجود دارد که هر ساله بیش از ۷ میلیون تن غذای گربه و حیوانات از بزرگترین دسته از هر نوع بسته بندی غذایی تولید می کنند.

صاحبان حیوانات خانگی می توانند از بین بیش از ۳۰۰۰ محصول غذایی مختلف حیوانات خانگی از جمله انواع خشک کنسرو شده و نیمه مرطوب و همچنین میان وعده هایی مانند بیسکویت و انواع خوراکی های مناسب تغذیه حیوانات خود را انتخاب کنند.

همان طور که می دانید هر حیوانی اعم از گربه و سگ دارای ذائقه و سلیقه ی غذایی متفاوتی است که تولیدکنندگان سعی کرده اند با گسترش تنوع محصولات خود، نیاز هر نژادی از حیوانات را پاسخ دهند و وعده های مختلف غذایی آنها را تولید نمایند.

خرید دستگاه تولید غذای خشک گربه

در دهه ۲۰۰۰ درآمد هشت میلیارد دلاری از فروش سالانه غذای حیوانات، ۵۲ میلیون مربوط سگ و ۶۳ میلیون متعلق به گربه است و این دو تغذیه می کند.

غذای گربه که از نظر تجاری تولید می شود، ریشه در یک غذای خشک سگ به سبک بیسکوییت دارد که در سال ۱۸۶۰ در انگلستان تهیه شد و اندکی پس از آن تولیدکنندگان فرمول های پیچیده ای تولید کردند که شامل مواد مغذی ضروری برای آن زمان بود.

در ابتدا شامل غلات خشک بود اما پس از جنگ جهانی اول غذای سگ ساخته شده از کنسرو گوشت اسب در دسترس بود.

در دهه ۱۹۳۰ غذای کنسرو گربه و مواد غذایی خشک آغاز شد. گوشت نوع غذای سگ برخی از نوآوری ها در دهه ۱۹۶۰ غذای خشک گربه ، غذای خشک نوع سگ منبسط شده و غذای حیوانات اهلی نیمه مرطوب بود.

چگونه غذای خشک گربه ساخته می شود

در حالی که روشهای زیادی برای تهیه غذای خشک گربه وجود دارد، بیشترین فرآیند مورد استفاده اکستروژن توسط دستگاه اکسترودر است. این فرایند برای تهیه غذای گربه در دهه ۱۹۵۰ بر اساس فناوری مورد استفاده برای تهیه غلات صبحانه پف شده سازگار بود.

نمودار تهیه غذای گربه توسط دستگاه ساخت غذای خانگی روند کار را نشان می دهد:

مواد در دستگاه مخلوط كننده جمع می شوند. مواد اولیه خشک ابتدا قبل از مخلوط کردن با مواد دیگر آسیاب شوند. هنگامی که با هم مخلوط شوند ، یک خمیر مرطوب ایجاد می کنند.

خمیر قبل از وارد شدن به دستگاه اکسترودر، ابتدا گرم می شود.

دستگاه ساخت غذای گربه و یا اکسترودر، اساساً یك چرخ گوشت غول پیكر، جایی است كه مرحله اصلی پخت و پز محصولات غذایی گربه اکسترود شده خشک اتفاق می افتد.

هنگامی که خمیر به سمت انتهای باز دستگاه تولید غذای سگ حرکت می کند، تحت حرارت و فشار پخته می شود.

خرید دستگاه تولید غذای خشک گربه

در انتهای دستگاه ساخت غذای حیوانات اهلی خانگی، خمیر داغ از طریق چاقوی شکل دهنده (مانند عمل چرخ گوشت) عبور می کند، جایی که قطعات کوچک تحت فشار هوای استاندارد قرار می گیرند و به صورت لرزشی گسترش می یابند.

کیبل در در دستگاه خشک کن قرار می گیرد و خشک می شود تا وقتی که رطوبت آن به اندازه کافی کم شود تا مانند کوکی یا کراکر شود. بعداز خشک شدن وارد تونل خنک کننده می شوند تا از گرما آن کم شود.

پس از خنک شدن، کیبل ممکن است از دستگاهی که روی پوشش اسپری می کند، عبور کند که به طور کلی یک تقویت کننده طعم است.

بسته بندی (کیسه ها ، جعبه ها ، کیسه ها و غیره) در آخرین مرحله برای مقادیر دقیق برای تأمین وزن تبلیغ شده روی برچسب پر می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *