خرید دستگاه و خط تولید غذای سگ

خرید دستگاه و خط تولید غذای سگ

برای راه اندازی خط تولید غذای سگ چه ماشین آلاتی را باید خریداری نماییم؟ فضای مورد نیاز برای قرار دادن خط تولید چقدر باید باشد؟ به دلیل افزایش آمار نگهداری حیوانات خانگی مثل سگ و گربه در بین مردم، نیاز به تولید و تهیه غذا و مایحتاج آنها روز به روز بیشتر حس میشود، لذا خرید و فروش دستگاه های پلت ساز گربه و سگ نیز به همان نسبت بالاتر رفته است. نکته ای که در مورد دستگاه های پلت ساز باید بدانید این است که کسانی که قصد خرید دارند باید حتما خط تولید آن را خریداری کنند. خرید دستگاه و خط تولید غذای سگ نیاز به توجه و تحقیق کامل داشته و تمام دستگاه هایی که خریداری می شوند باید طوری باشند که دقیقا با هم تراز و هماهنگ باشند. برای خط تولید دستگاه های پلت ساز به چه دستگاه هایی نیاز داریم؟

دستگاه mixer

این دستگاه کار مخلوط کردن مواد اولیه پلت را به عهده دارند. مواد اولیه پلت های گربه و سگ شامل گوشت و غلات و پودر استخوان و آرد و مواد دیگر است و کار مخلوط کردن آن ممکن است زمان بر است. این دستگاه ها در ظرفیت های مختلفی ساخته شده و موتور جداگانه دارد و خریدار به نسبت مواد اولیه و ظرفیت روزانه آن را خریداری می کند.

خرید دستگاه و خط تولید غذای سگ

دستگاه فیدر اکسترودر

کار این دستگاه پرس کردن مواد اولیه است. به نحوی که پلت را آماده می کند تا شکل بگیرد. در کنار پرس کردن پلت، آن را مرطوب می کنند تا پلت آماده رفتن به دستگاه اکسترودر شود. بعضی از خریداران معمولا از خرید این دستگاه غافل شده و حس می کنند که اکسترودر برای ساخت این پلت کافیست.

دستگاه screw conveyor

دستگاه کانوایر،  براساس ظرفیت و نوع دستگاه های دیگر خریداری می شوند. وظیفه این دستگاه انتقال پلت از فیدر اکسترودر به اکسترودر است. این دستگاه ها شیب مختلفی دارند و طراحی آن ها متنوع بوده و با زاویه های مختلف ساخته می شوند. انتخاب شیب این دستگاه های سلیقه ای است و براساس نیاز مشتریان ساخته می شود. برای خرید کانوایر در ابتدا دستگاههای فیدر اکسترودر و اکسترودر را خریداری کرده و سپس کانوایر متناسب با آن خریداری می شود.

دستگاه اکسترودر Extruder

این دستگاه مهم ترین دستگاه در خط تولید غذای سگ و گربه است. به همین دلیل باید سعی شود بهترین کیفیت و برند را تهیه کرد. در واقع کار اکسترودر پختن پلت درگرما و فشار بسیار بالاست. این فشار و گرمای بیش از حد ممکن است باعث استهلاک دستگاه شده و بعد از مدتی دستگاه با مشکل مواجه شود. به همین دلیل توصیه می شود اگر قصد تولید غذا با ظرفیت بالا را دارید دستگاه های پیشرفته تر و خوش جنس تری خریداری کنید.

خرید دستگاه و خط تولید غذای سگ

دستگاه خشک کن dryer

خرید این دستگاه هم مانند خرید اکسترودر کاملا ضروری است. زیرا پس از شکل گیری پلت، نیاز به رطوبت گیری و اضافه کردن مواد نگهدارنده به پلت هاست. این دستگاه پلت را کاملا خشک کرده و درصد کپک زدن یا خراب شدن پلت ها را به صفر می رساند.

دستگاه بسته بندی

و در انتها پس از آماده سازی پلت ها، نیاز به خرید یک دستگاه بسته بندی با ظرفیت و کیفیت بالا  ضروری است. زیرا یکی از مهم ترین عامل در فروش بالای یک محصول، نوع بسته بندی است. هر چه بسته بندی شکیل تر و دقیق تر باشد، مشتریان آن نیز بیشتر است.

برای خرید خط تولید دستگاه غذای سگ و گربه، می توانید علاوه بر تماس با نمایندگی های این دستگاه در سراسر کشور، به سایت های مجاز نیز سر  زده و کاتالوگ محصولات را تهیه کنید. بعضی از کارشناسان به طور آنلاین جهت خدمت رسانی و مشاوره آماده کار هستند.

در ضمن در کشور ما این دستگاه ها به صورت سفارشی نیز تولید و ساخته می شوند. در نتیجه می توانید با توجه به حجم و مساحت کارگاه خود، دستگاه مورد نیاز خود را اختصاصی سفارش دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *