فروش خط تولید غذای پت

فروش خط تولید غذای پت حیوانات خانگی

خط تولید غذای پت در شکل های مختلفی وجود دارد و به فروش می رسد. با خرید هر ماشین تولید غذای پت می توانید غذای سگ و گربه تولید نمایید. اکثر شرکت های تولید کننده غذای حیوانات با هدف تولید بیشتر اقدام به تنوع بخشیدن به محصولات خود نمودند و با رعایت بهداشت و سیاست هایی مانند بیمه کردن حیوانات خانگی باعث رونق گرفتن فروش خط تولید غذای پت، در بازار شده اند.

رقابت شرکت های تولید کننده به طور شگفت انگیزی به نوآوری هایی در زمینه تولید غذای پت منجر گشته و روز به روز بر خریداران خط های تولید غذای حیوانات افزوده می شود. اما رقابت اصلی شرکت ها بر سر چند مسئله کاربردی و کلیدی می باشد:

  • هزینه و نرخ غذای حیوانات
  • کیفیت و مرغوبیت غذا
  • نوآوری در تهیه غذا
  • بازاریابی

همانطور که می دانید، آغاز تولید صنعتی غذای خانگی به مسائل دامپزشکی مربوط است. بهداشت غذا برای حیوانات بسیار اهمیت دارد، چرا که وجود کمترین میکروب یا باکتری در غذای پت ها باعث بیماری و مسمومیت آنها می شود و می تواند برند غذایی شرکت را نابود کند. مسئله مهم دیگری که بسیاری از شرکت ها برای رقابت در فروش با آن مواجه هستند مسئلۀ بسته بندی محصول است.

فروش خط تولید غذای پت

برای راه اندازی خط تولید غذای پت، ماشین آلات و دستگاه هایی مورد نیاز است که بسته به برند و مدل، قیمت های متفاوتی دارد. دستگاه ها و قطعات به کار رفته در خط تولید قابلیت سفارشی سازی دارند و سرمایه دار می تواند با توجه به هزینه و بودجه ای که در اختیار دارد، مدل های مختلف را برای احداث خط خریداری نماید. این امر می تواند یکی از دلایل رونق گرفتن فروش خط تولید غذای پت، باشد.

خوراک تولید شده در این خطوط تولید انواع مختلفی دارد و شامل انواع مواد غذایی کنسرو شده و غده ها، می شود. این مواد در فرمها و قالب های متنوع  تهیه و در بسته بندی های مناسب قرار داده می شود.

آیا می دانید غذای تولید شده برای پت ها چگونه تهیه می شود ؟

درخط تولید غذای پت، با توجه به مواد خوراکی وارد شده، محصولات مختلفی برای حیوانات خانگی تهیه می شود. در این خط تولید مواد اولیه با فرمول خاصی با هم  blend شده و بعد از آن توسط تبدیل کننده به فیدر اکسترودر منتقل و در مرحله بعدی، مواد blend شده با کمک دستگاه پیچ به بخش اصلی اکسترودر فرستاده می شوند.

درون دستگاه اکسترودر، مواد با درجه حرارت و دمای بالا به صورت فشرده شده در آمده و غذای اصلی را میپزد و با توجه به شکل و قالب، محصول غذایی مورد نظر از دستگاه بیرون می آید.

تزلزل و نوسان قیمت دلار در سال های اخیر، محدود بودن مواد اولیه، تنوع مدل و ظرفیت دستگاه ها و ماشین آلات همیشه مورد توجه فروشندگان و سرمایه گذاران خط تولید غذای حیوانات بوده است. بر همین اساس نمی توان قیمت ثابت یا لیست قیمت یکسان برای فروش خط تولید غذای پت، تعیین کرد و این یک امر غیر ممکن است. متریال اصلی اغلب دستگاه ها و ماشین آلات خط تولید از بهترین فلز مانند فولاد یا استیل بوده و از ضمانت نامه و خدمات پس از فروش برخوردار است.

عواملی مهمی می تواند در تعیین قیمت خط تولید غذای پت مؤثر باشد، که از جملۀ آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد: ابعاد و گنجایش خط تولید، نوسانات ارزی، مدل دستگاه، برند، نو یا دست دوم بودن ماشین آلات خط تولید.

فروش خط تولید غذای پت

ماشین آلاتی و دستگاه هایی مورد استفاده در خط تولید با سه برند مختلف در بازار به فروش می رسند:

  • دستگاه ها و ماشین آلات ایرانی
  • دستگاه های چینی
  • دستگاه های اروپایی

ماشین آلاتی که از چین به کشورمان وارد می شود، در مدل ها و قیمت های مختلفی است که با توجه به هزینه در نظر گرفته شده می توان از این ماشین آلات در خط تولید استفاده نمود.

دستگاه های اروپایی کیفیت بالاتری دارند ولی به علت وجود تحریم ها و نوسانات ارز قیمت های نسبتا بالاتری دارند. دستگاه ها و ماشین آلات ایرانی می تواند بهترین گزینه خرید برای مشتریان باشد چرا که هم پشتیبانی و ضمانت دارند و هم از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *