قیمت بهترین دستگاه پلت ساز غذای گربه و سگ

قیمت بهترین دستگاه پلت ساز غذای گربه و سگ

قیمت بهترین دستگاه پلت ساز غذای گربه و سگ چگونه پیدا کنیم؟ آیا هر دستگاه پلت سازی قابلیت تولید غذای سگ و گربه دارد؟ دستگاههای پلت ساز یکی از مهم ترین دستگاه ها در زمینه تهیه و تولید خوراک حیوانات دامی، اهلی و انواع پلت ها هستند. از این رو خرید و فروش آن ها در اکثر اوقات برای خریدار و صاحبان صنایع ، سود خوبی دارد. از آنجایی که تنوع این دستگاه ها در بازار داخلی، نسبت به گذشته بیشتر شده، قیمت آنها نیز براساس تنوع محصول، متفاوت است.

از این رو پیدا کردن قیمت بهترین دستگاه پلت ساز غذای گربه و سگ، کار چندان ساده ای نیست. قبل از هر چیز توجه بیشتری داشته باشید که قیمت بالای محصول، در تمام موارد، نشانه کیفیت بالای دستگاه نیست. ممکن است بعضی از دستگاه ها قیمت بالایی داشته اما کیفیت آن مانند یک دستگاه معمولی باشد. پس گشتن و تحقیق در مورد دستگاه و بررسی میزان رضایت صاحبان و مشتریان، یکی از مهم ترین اقدامات در خرید یک دستگاه با کیفیت و خوب است.

قیمت بهترین دستگاه پلت ساز غذای گربه و سگ

از طرف دیگر بعضی از دستگاه های پلت ساز، آنقدر معروف و پرفروش هستند که دیگر برای خرید آنها نباید درنگ کرد. در این مورد توجه به برند و مدل این دستگاه کاملا شما را راهنمایی خواهد کرد. به طور کلی اگر قصد خرید یک دستگاه پیشرفته و با کیفیت را دارید، قبل از خرید بهتر است در مورد برند دستگاه تحقیق کنید. در اکثر موارد رضایت مشتریان از یک برند خاص، کار شما را راحت تر کرده و به راحتی می توان با انتخاب مدل دلخواه از همان برند، دستگاه پلت ساز محبوب خود را خریداری نمایید.

برای آگاهی از قیمت دستگاه پلت ساز گربه و سگ چه کنیم؟

معمولا برندهای مختلف لیستی از قیمت های محصولاتشان را در کارخانه در اختیار مشتریان قرار می دهند. شما می توانید با توجه ظرفیت و سرعتی که مد نظرتان است و با توجه به سرمایه ای که دارید دستگاه مورد نظرتان را از همان لیست انتخاب کنید.

مثلا قیمت دستگاهی با ظرفیت ده تن در روز، چندین برابر بیشتر از دستگاهی با ظرفیت و توان ۱ تن در روز است. از این رو ظرفیت، قدرت و توان و سرعت دستگاه ها عامل بسیار مهمی در خرید پلت ساز ها می باشد. از طرفی دستگاههای پلت ساز سگ و گربه به پلت سازهای پرندگان خانگی، تا حدودی متفاوت بوده و قیمت آن ها نیز به نسبت بیشتر است.

علت آن هم این است که خشک کردن مواد پروتئینی سنگین به نسبت تخصصی تر بوده و باید پلت هایی استاندارد و با کیفیتی بالا و یکنواخت تولید شود.

از آنجایی که سگ و گربه حساسیت بیشتری می طلبد، از این رو اگر قصد خرید دستگاه های پلت ساز را دارید، بهتر است نهایت دقت خود را به کار ببرید و سعی کنید بالاترین نوع و باکیفیت ترین آن را خریداری کنید.

قیمت بهترین دستگاه پلت ساز غذای گربه و سگ

دستگاههای پلت ساز سایز کوچک، معمولا در مرغداری ها و کارگاهای کوچک کاربرد دارد. ظرفیت تولید این دستگاه ها کم بوده و حمل و نقل آسان تری داشته و مصرف برق آن نیز بسیار کمتر دستگاههای بزرگ است. ظرفیت تولید پلت ها در این دستگاهها معمولا بین ۵۰۰ کیلو تا ۱ تن در روز است و این میزان ممکن است بالاتر نیز برود.

اما یا موتور دستگاه داغ میکند و یا کیفیت ساخت پلت ها پایین می آید. اگر به طور تقریبی در نظر بگیریم حدود قیمت این دستگاه ها در حال حاضر با توجه به شرایط بازار بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری می شود و ممکن است با افزایش یا کاهش دلار  این قیمت ها تغییر کند.

دستگاههای پلت ساز بزرگ، به نسبت، قیمت بیشتری داشته و جابجایی آن ها سخت بوده و مصرف برق بالاتری دارند. این دستگاه ها در متراژ کارخانه روزی بیش از ۵ تن پلت تولید می کنند و قیمت تقریبی آن ها از ۵۰ تا ۳۰۰ میلیون قابل تغییر است. این قیمت ها تقریبی است و نمیتوان معیار دقیقی برای قیمت گذاری باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *