کارخانه فروش دستگاه تولید غذای حیوانات

کارخانه فروش دستگاه تولید غذای حیوانات

برای راه اندازی کارخانه تولید غذا حیوانات به چه ماشین آلاتی نیاز داریم؟ چه مجوز ها و اعتبارات مورد نیاز برای راه اندازی دریافت نماییم؟ بدن حیوانات هم مثل انسان ها به مجموعه ای از مواد معدنی و ویتامین های مختلف نیاز دارد که این مواد برای طولانی شدن عمر و سلامت آنها ضروری است. بعضی از غذاهای آماده حیوانات بسیار بی کیفیت بوده و سرشار از فیلر و مواد نگه دارنده و مواد مضر و سمی است که باعث بیماری آنها می شود.

امروزه ساخت و فروش دستگاه تولید غذای حیوانات، از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و هر روز بر تنوع این دستگاه ها افزوزده میشود. همانطور که می دانید، دستگاه های تولید غذای حیوانات انواع مختلفی دارد و قیمت هر کدام بسته به میزان تولید غذا در ساعت متفاوت است.

کارخانه فروش دستگاه تولید غذای حیوانات

یکی از دلایل پرفروش بودن این دستگاه ها  اینست که امروزه اکثر مردم به کیفیت غذای حیوانات اهلی خود توجه دارند. مواردی که در تعیین کیفیت غذای حیوانات بسیار مهم است عبارتند از:

  • نوع و سن حیوان
  • نژاد
  • متناسب بودن ترکیبات به کار رفته در غذا

به صورت کلی دو نوع دستگاه برای تولید غذای حیوانات وجود دارد:

  • دستگاه تولید پرس پلت
  • دستگاه اکسترودر

این دو دستگاه هر کدام با روشی خاصی غذای حیوانات را تولید می کند. خوبست بدانید، قیمت دستگاه پلت ارزانتر و مناسب تر می باشد.

کارکرد اصلی دو دستگاه پرس پلت و اکسترودر در شروع فرایند تهیه غذا یکسان است. به طور مثال، در هر دو دستگاه مواد اولیه با در نظر گرفتن فرمول تغذیه وارد شده و از آنجا مواد خام به دستگاه آسیاب فرستاده می شود. در مرحلۀ بعدی مواد آسیاب شده مخلوط و مکمل ها و ویتامین ها را به آن اضافه می کنند.

دستگاه تولید غذای گربه 

میکسرهایی که در پرس پلت برای آسیاب مواد استفاده می شود به صورت تخت یا ایستاده می باشد. اما امروزه از نوع پیشرفته میکسرهای عمودی استفاده می شود. اما در دستگاه اکسترودر از آسیاب میکسرهای ایده آل و فوق پیشرفته استفاده میکنند زیرا مواد اولیه وارد شده به این دستگاه باید ابعاد کوچکتری داشته باشد. به علت قیمت مناسب دستگاه پرس پلت این دستگاه فروش بیشتری دارد.

تفاوت اصلی دو دستگاه به این شکل است که دستگاه مواد اولیه تغذیه حیوان را با فشار مکانیکی فشرده و تبدیل به پلت می کند، در حالیکه دستگاه اکسترودر مواد غذایی میکس شده را پخته و به صورت پفکی در می آورد. در دستگاه اکسترودر مواد کاملا به صورت پخته در می آید و تمامی میکروب های زیان آور آن از بین می رود.

کارخانه فروش دستگاه تولید غذای حیوانات

به همین علت اگر غذای حیوان به شکل اکسترودر تهیه شود ارزش غذایی بالاتری نسبت به غذای تهیه شده با روش پرس پلت دارد. غذایی که با روش اکسترودر تهیه می شود بهترین غذا برای حیوانات محسوب می شود.

در سالهای اخیر فروش دستگاه تولید غذای حیوانات، بیش از پیش رونق گرفته است. دستگاه های تولید غذای حیوانات مزایای زیادی دارد که از جملۀ آن می توان به بالارفتن کیفیت خوراک، بهبود ارزش تغذیه ای مواد اولیه، تسریع هضم غذا و جذب بالا، شکل سالم غذا و قالب یکسان، نگهداری غذای تهیه شده در فضایی خارج از یخچال اشاره نمود.

دستگاه های تولید غذای حیوانات بر اساس دانش روز دنیا ساخته شده و از نظر فنی و مهندسی بسیار پیشرفته و مستحکم می باشند. جنس بدنه دستگاه های اکسترودر از بهترین متریال و فولاد بوده و بسیار قدرتمند و انعطاف پذیر است. این دستگاه ها بر فرآیند تولید غذای حیوانات نظارت کامل داشته و قابلیت تنظیم دما و فشار را برای کاربر فراهم می سازد. دستگاه تولید غذای حیوانات در مدل های مختلف ساخته شده و در بازار به فروش می رسد.

شایان ذکر است، دستگاه های پرس پلت و اکسترودر قابلیت سفارشی کردن دارند و با توجه به هزینه، نیاز مشتری، فضای در نظر گرفته شده تولید و ساخته می شوند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *